„Nu ne mai luați de proști: cum promovează starurile mărci cunoscute pe Twitter fără rușine, uitând să recunoască că sunt plătite cu mii (de euro) să o facă”, titrează astăzi Daily Mail, prezentând sumele încasate de vedete pentru anumite postări făcute pe rețelele de socializare.
CONCURS: ProSport te trimite la Supercupa României: Steaua – Petrolul! Castiga bilete aici!
Conform sursei citate, cele mai cunoscute staruri încasează și până la 120.000 de euro anual pentru că își „împărtășesc” gândurile pe Twitter sau facebook.
Kim Kardashian primește până la 9.000 de euro pentru o postare pe rețelele de socializare.
Rooney: „Abia aștept să o testez”
Wayne Rooney a fost raportat de ASA (Autoritatea Standardelor în Advertising din Marea Britanie), pentru că ar fi postat pe Twitter mesaje scrise de sponsorul său Nike. Reprezentanții ASA au cerut ca mesajele plătite să fie marcate ca atare, însă jucătorul lui United continuă să promoveze produse Nike, de care se declară încântat.
„Internaționalul englez valorează peste 50 de milioane de lire și are 6.6 milioane de fani pe Twitter.
Chiar dacă Wayne a fost cenzurat de câinele de pază al advertising-ului, pentru legăturile sale cu Nike, asta nu l-a oprit să posteze mesaje despre compania respectivă, fără să menționeze nimic de înțelegerea sa de 1 milion de lire pe an cu ei”, notează Daily Mail, prezentând câteva dintre mesajele postate de atacantul lui United pe Twitter de-a lungul timpului: „Terenurile se schimbă, instincul de killer, nu. Domină suprafața de joc oriunde @NikeFootball”, „Reguli diferite, aceeași filosofie: joacă în stilul tău”, cu un alt link spre Nike, sau „Tocmai ce mi-am luat noua crosă @NikeGoldEU. Abia aștept să ies și să o testez”.
Kim Kardashian = 9.000 de euro pentru un mesaj de 140 de caractere!
Si în aceeași „căruță” se află multe alte staruri de talie mondială. Conform jurnaliștilor englezi, VIctoria Beckham, Elizabeth Hurley, Justin Bieber sau Katie Price încasează bani grei pentru postări în care fac reclamă unor produse.
Spre exemplu, Kim Kardashian, care are 18 milioane de fani doar pe Twitter, încasează până la 9 mii de euro pentru un mesaj de 140 caractere, în care menționează un produs anume.
120.000 de euro poate câștiga o vedetă din postările plătite făcute în decursul unui an.
Și Nadia a fost criticată
Și Nadia Comăneci a fosti implicată recent într-un scandal pe tema modului în care a ales să promoveze anumite produse. Chiar dacă nu s-a folosit de rețelele de socializare pentru a face reclamă, „Zeița” a fost criticată pentru faptul că a ales să promoveze o marcă de margarină în școli „de dragul banilor”.
EDU.RO – BACALAUREAT 2013 – ULTIMELE SUBIECTE, BAREM, REZULTATE
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER